پادکست گلبانگ شجریان / قسمت یکم : بیداد

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۴۵ ب.ظ

پادکست گلبانگ شجریان

قسمت یکم : بیداد

 

نویسنده : اسرا حامدنیا ، رامین قدردان

گوینده : زهرا حامدنیا

دکلمه شعر : عزیزه جدی

تهیه کننده : رامین قدردان

 

دانلود

۹۹/۰۲/۱۲
گلبانگ شجریان

نظرات  (۸)

بسیار بسیار عالى بود، واقعا دست مریزاد ! مشتاقانه منتظر شنیدن کارهاى بعدى هستیم

درود و سپاس....آقا عالی بود.ممنون از زحماتتون...

۱۳ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۴:۱۴ سید حسین حسینی

بسیار بسیار زیبا و دلنشین بود

مرسی از زحماتتون

بی صبرانه منتظر پادکست های زیبای بعدیتون هستیم

۰۷ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۳۹ سعید منصوری

درود بر شما.چقدر زیبا و فوق العاده بود.من سالها در فکر و منظر چنین کاری بودم.سایه مهر و هنرتان مستدام.خدا قوت.چشمه ذوقتان جوشان و خروشان

سپاس از شما مهربانانم

۱۹ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۴۰ کیومرث محمدی

درود بر شما

بسیار ارزشمند

علارقم اینکه  بیش از سی سال با آثار استاد زندگی کرده ام ولی از دستگاه ها اطلاعی ندارم .شما فرصتی فراهم کرده اید تا در این زمینه نیز آگاهی پیدا کنم.بسیار سپاسگزارم.

سلامت و پاینده باشید

۱۹ آبان ۰۱ ، ۲۰:۴۶ بهرام برجسته

درود بشما بزرگواران،  بسیار بسیار سپاسگزارم از سایت و پیج اینستاگرام بسیار وزین و پربارتون

خیلللی خیلی زحمت می کشید در راه اعتلای شناساندن آثار خسرو خوبان 

بنده پیج شما رو در اینستاگرام ندارم و نمیتونم داشته باشم!  و احتمال میدم شما بنده رو بلاک کردید، احتمال،  چون چیز دیگه ای حقیقتا به ذهنم نمیرسه 

گویا بخاطر هم نامی پیج بنده با آثار منتشر شده شماست،  گویا،  در صورتیکه من این نام رو نه از روی پیج شما بلکه از بین کلی آثار استاد که نگاه کردم و جستجو کردم انتخاب کردم و هیچ پست و مطلب بارگذاری شده در پیجم رو از روی پیج و آثار منتشر شده شما کپی نکردم و خودم پست ها رو با توجه به سلیقه خودم ساختم و گذاشتم 

درخواست و تقاضا دارم که اگر صلاح میدونید پیج من رو از بلاک در بیارید چون، خیلی دوست دارم پیجتون رو از پیج اصلیم دنبال کنم و ار مطالب پربار شما شنیداری و دیداری استفاده کنم 

اسم پیج بنده @golbang_shajarian هست 

حالا باز هم شما یک بازبینی بکنید شاید هم چنین نباشه،  و بلاک نیستم 

اما از پیج دیگری پیج شمارو دارم اما از پیج گلبانگ شجریان نه! 

سپاس بی منتهای بنده رو بپذیرید 

۰۵ مهر ۰۲ ، ۰۱:۱۰ سلام استاد چرا منو در بخش نظرات گلبانگ شجریان در تلگرام مسدود کردید نمی تونم نظر بدم با تشکر قدیری

سلام استاد چرا منو در بخش نظرات گلبانگ شجریان در تلگرام مسدود کردید نمی تونم نظر بدم با تشکر قدیری

مدتی هست که اجازه کامنت گذاشتن زیر پست‌های کانال تلگرام رو ندارم، گویا ادمین کانال بنده رو مسدود کرده‌اند. میشه توضیح بفرمایید چرا؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی